*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 18,26 €
Του παιδιού και του σχολείου
Συγγραφή: ·Γιώργος Σπανούδης ·Χάρης Ψάλτης ·Παναγιώτης Σταυρινίδης · Στέλιος Ν. Γεωργίου (Συλλογικό έργο)
Επιμέλεια: · Στέλιος Ν. Γεωργίου
Έκδοση: Δεκέμβριος 2007 από "Ατραπός"
Σελ.:251 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-459-032-4
Θέμα: "Παιδιά - Ψυχολογία " "Παιδιά - Ανάπτυξη" "Μάθηση - Ψυχολογία" "Παιδιά - Κοινωνιολογική άποψη"
Λένε πως δεν μπορείς να πάρεις πίσω μια πέτρα που έριξες, μια λέξη που είπες, μια ευκαιρία που έχασες. Όμως, παρότι δύσκολο, μπορείς. Μπορείς να ξαναβρείς την πέτρα αν ψάξεις. Μπορείς να ανακαλέσεις μια λέξη αν μετάνιωσες. Μπορείς να έχεις μια δεύτερη ευκαιρία αν παραγματικά τη χρειάζεσαι. Εκείνο που δεν μπορείς με κανέναν τρόπο να πάρεις πίσω είναι μια στιγμή που πέρασε. Κάθε στιγμή της ζωής μας είναι μοναδική και όταν φύγει, δεν ξαναγυρνά. Τα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού, και αργότερα τα χρόνια του σχολείου, είναι γεμάτα από στιγμές που εκτός από μοναδικές είναι και καθοριστικές για την ποιότητα των επόμενων στιγμών. Όσοι βρίσκονται κοντά σε ένα παιδί που μεγαλώνει είναι σημαντικό να έχουν την ικανότητα να "διαβάζουν" σωστά αυτά που λέει κι αυτά που κάνει και να δρουν ανάλογα. Βέβαια, οι θετικές στάσεις και τα συναισθήματα προηγούνται. Χωρίς αυτά οι δεξιότητες είναι άχρηστες. Όμως, οι καλές προθέσεις δεν αρκούν. Χρειάζεται και γνώση.
Το βιβλίο αυτό αφορά όσους ασχολούνται επαγγελματικά με το παιδί και το σχολείο: τους εκπαιδευτικούς ψυχολόγους, τους εκπαιδευτικούς, τους κοινωνικούς λειτουργούς. Αφορά επίσης τους γονείς που ασχολούνται με το παιδί τους πολύ περισσότερο από τους επαγγελματίες.
Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται οι πιο πρόσφατες θεωρίες και απόψεις για την ανάπτυξη του παιδιού, γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική. Συζητείται επίσης το πλαίσιο ανάπτυξης του παιδιού, ειδικά η οικογένεια, καθώς και οι αποκλίσεις που πιθανόν να παρουσιάζονται. Στο δεύτερο μέρος εξετάζονται οι ανθρώπινες σχέσεις που αλληλεπιδρούν μέσα στο σύστημα του σχολείου και τα φαινόμενα που δημιουργούνται, όπως η σχολική επιθετικότητα. Τέλος, συζητείται η διαδικασία της μάθησης ως αλληλεπίδραση του μαθητή με σημαντικούς άλλους, όπως είναι ο εκπαιδευτικός, ο γονιός και η ομάδα των συνομηλίκων.
(2005) Ψυχολογία των οικογενειακών συστημάτων, Ατραπός