*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 13,36 €
Είκοσι οκτώ ημέρες
Προεκλογική περίοδος: Πολιτική διαφήμιση και ειδησεογραφία: Μια ποσοτική ανάλυση περιεχομένου της πολιτικής επικοινωνίας στην Ελλάδα
Συγγραφή: · Γιάννης Τσίρμπας
Υπεύθυνος Σειράς: · Ηλίας Α. Κατσούλης
Έκδοση: Οκτώβριος 2007 από "Εκδόσεις Παπαζήση"
Σελ.:330 (20χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-02-2118-9
Θέμα: "Εκλογές - Ελλάς" "Πολιτική επικοινωνία"
Πώς διαμορφώνεται και από ποιους παράγοντες επηρεάζεται η προεκλογική επικοινωνία των ελληνικών κομμάτων εξουσίας;
Τι ρόλο διαδραματίζει το επίπεδο του εκλογικού ανταγωνισμού και η θεσμική θέση των κομμάτων όταν κατέρχονται στις εκλογές;
Ποια είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά του ελληνικού συστήματος πολιτικής επικοινωνίας; Πρόσωπα ή κόμματα; Θέματα ή εικόνα; Ιδεολογία ή διαχείριση; Λογική, συναίσθημα ή ηθική;
Κατά πόσο και με ποιο τρόπο τα κόμματα επηρεάζουν τη διάταξη της ειδησεογραφικής θεματολογίας προεκλογικά; Υπάρχει κομματική προκατάληψη στις τηλεοπτικές ειδήσεις;
Πρόκειται για μερικά από τα ερωτήματα στα οποία απαντά το παρόν βιβλίο, μέσω της ποσοτικής ανάλυσης περιεχομένου περίπου 3.500 ειδησεογραφικών τίτλων και 100 τηλεοπτικών πολιτικών διαφημίσεων, κατά τις τελευταίες είκοσι οκτώ ημέρες των πιο πρόσφατων προεκλογικών περιόδων στην Ελλάδα: Της "κλασικής" αναμέτρησης του 2000 και της "μάχης των δύο αντιπολιτεύσεων" του 2004.
(2023) Εισαγωγή στην πολιτική επιστήμη, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2022) Όσο περιμένεις να συμβεί, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2013) Η Βικτώρια δεν υπάρχει, Νεφέλη
(2009) Φανταστείτε το μέλλον σας σε μια πόλη που αλλάζει, Ιανός
(2009) Κόμματα και πολιτική στην Ελλάδα, Κριτική
(2007) Είμαστε όλοι μετανάστες, Εκδόσεις Πατάκη