*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Διαφήμιση

Σχεδιασμός και τεχνικές

"Advertising, Planning and Techniques" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: ·Harland E. Samson ·William T. Price
Μετάφραση: ·Μαρία Ταλαντοπούλου
Επιμέλεια: · Νίκος Γ. Σαρρής
Έκδοση: 2005 από "Έλλην"
Σελ.:190 (28χ21), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-286-697-7


Θέμα: "Διαφήμιση"

Σκοπός αυτού του βιβλίου είναι να εισάγει τον αναγνώστη στις αρχές της διαφήμισης και στην άσκησή τους για να συνεισφέρουν στην επιτυχία των επιχειρήσεων .Αυτή η τρίτη έκδοση του: "Διαφήμιση: Προγραμματισμός και Τεχνικές", παρουσιάζει αφηγηματικά και φωτογραφικά παραδείγματα και προωθεί την κάλυψη των βασικών αρχών της διαφήμισης καθώς και της άσκησης που είναι απαραίτητη για την επιτυχή λειτουργία μιας επιχείρησης. Για τις περισσότερες επιχειρήσεις η διαφήμιση γίνεται με σκέψη και σχεδιασμό, είναι από τα πιο αποτελεσματικά μέσα επικοινωνίας για τους υπάρχοντες και τους ενδεχόμενους πελάτες.
Βασικός στόχος του βιβλίου και της ύλης είναι να δώσει τις πλευρές της διαφήμισης που είναι σημαντικές για τους ανθρώπους που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ολοκλήρωση ενός διαφημιστικού προγράμματος, για μία επιχείρηση. Ενώ αυτές οι αρχές και οι τεχνικές μπορούν να εφαρμοστούν σε κάθε είδος επιχείρησης, το επίκεντρο αυτού του κεφαλαίου βρίσκεται στη σχέση πωλητή -καταναλωτή, μέσα σε όλη την διαδικασία του μάρκετινγκ.
Η προσέγγιση που γίνεται εδώ στη διαφήμιση είναι ειλικρινής. Δεν υπάρχει καμία σκοπιμότητα για να διαφημίσουμε περισσότερο ένα διαφημιστικό μέσον ή μία διαδικασία έναντι ενός άλλου. 'Ομως τα υπέρ και τα κατά παρουσιάζονται με την ελπίδα ότι θα επιτρέψουμε στα άτομα να πάρουν αποτελεσματικές αποφάσεις. Ο επιχειρηματίας ενθαρρύνεται να χρησιμοποιεί τα διάφορα διαφημιστικά μέσα και υπηρεσίες και να αναζητήσει τα πιο κατάλληλα για μία δεδομένη επιχείρηση, προϊόν ή υπηρεσία και το κοινό που θα έχει σαν στόχο. Ένα αναμφισβήτητο δικαίωμα είναι ότι η υπεύθυνη χρήση της διαφήμισης αποτελεί επιχειρηματική ελευθερία και δικαίωμα στην ελεύθερη επιχειρησιακή οικονομία.[...]
(από τον πρόλογο του βιβλίου)

(1997) Διαφήμιση, Έλλην

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας