*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 15,62 €
Η σκέψη στην εκπαίδευση
"Thinking in Education" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Matthew Lipman
Μετάφραση: ·Γιώργος Σαλαμάς
Επιμέλεια: ·Βάσω Παππή
Έκδοση: Οκτώβριος 2006 από "Εκδόσεις Πατάκη"
Σελ.:327 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-16-1764-7
Θέμα: "Εκπαίδευση - Φιλοσοφία και θεωρία " "Παιδαγωγική - Φιλοσοφία και θεωρία"
Κριτική μάθηση ή αποστήθιση; Γνώση ή γνώσεις; Τι σημαίνει "καλός μαθητής"; Τι σημαίνει "καλός δάσκαλος"; Είναι επαρκής η λεγόμενη "κριτική σκέψη"; Ο Lipman υποστηρίζει ότι η σημερινή διδακτική αντιμετωπίζει, περισσότερο από ποτέ, την πρόκληση της ανάπτυξης της σκέψης τόσο του διδάσκοντος όσο και του διδασκομένου. Για πολλά χρόνια το σχολείο υπήρξε χώρος πνευματικής στειρότητας: οι μαθητές καλούνταν να "μαθαίνουν", πλην όμως μόνο να θυμούνται χωρίς να ερευνούν. Η εξέλιξη της ψυχολογίας, αλλά και η παταγώδης χρεοκοπία ορισμένων προτύπων οδηγούν στην επανεξέταση των εκπαιδευτικών μεθόδων. Μήπως είναι αυτές που ευθύνονται για τον αυξανόμενο αναλφαβητισμό των μαθητών; Για τη βία στα σχολεία; Για την απάθεια μπροστά στη γνώση; Η κριτική σκέψη πρέπει να συνοδευτεί από δημιουργικότητα:εύκολο να το λέει κανείς, αλλά δύσκολο να το εφαρμόζει. Το βιβλίο αυτό βοηθάει τους παιδαγωγούς να κατανοήσουν τα σφάλματα της παιδείας και να εισαγάγουν καινούριες αντιλήψεις στο μάθημα με βάση τις πιο πρόσφατες φιλοσοφικές και παιδαγωγικές αντιλήψεις.