*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 28,40 €
Marketing ναυτιλιακών επιχειρήσεων
Εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων
Συγγραφή: · Εύη Η. Πλωμαρίτου
Έκδοση: 2006 από "Σταμούλη Α.Ε."
Σελ.:552 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-351-649-Χ
Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Ναυσιπλοΐα "
Στο ναυτιλιακό marketing δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα διεξοδική μελέτη. Η σπουδαιότητα της εφαρμογής του marketing στη ναυτιλία, ως αποτέλεσμα της παγκοσμιοποίησης και των αυξημένων απαιτήσεων στο επίπεδο της ποιότητας των υπηρεσιών, έχει γίνει αντιληπτή από ελάχιστους επαγγελματίες και ακαδημαϊκούς παγκοσμίως, με αποτέλεσμα να επικρατεί η άποψη ότι το ναυτιλιακό marketing βρίσκεται σε εμβρυϊκή ηλικία.
Στο πλαίσιο του βιβλίου αυτού ορίζεται το marketing της ναυτιλιακής επιχείρησης, η οποία δραστηριοποιείται στην εμπορική ναυτιλία και έχει πελάτη της τον ναυλωτή ή τον φορτωτή. Ερευνάται επιστημονικά και περιγράφεται μεθοδικά η εφαρμογή του marketing στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις. Επίσης, πραγματοποιείται μία συγκριτική ανάλυση της στρατηγικής και της φιλοσοφίας του marketing που υιοθετούν οι ναυτιλιακές εταιρείες της ελεύθερης αγοράς και της αγοράς γραμμών παγκοσμίως και στην Ελλάδα. [...]
(2008) Marketing of Shipping Companies, Σταμούλη Α.Ε.
(2006) Ναυλώσεις, Σταμούλη Α.Ε.
(2002) Εισαγωγή στις ναυλώσεις, Σταμούλη Α.Ε.