*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

18ο Διεθνές Φεστιβάλ Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης Photosynkyria 2006: Post Doc


Συγγραφή: · Ηρακλής Παπαϊωάννου
Μετάφραση: ·Γλώσσημα & Wehrheim
Φωτογραφία: · Vladimir Mishoukov · Gilles Saussier · Edward Burtynsky · Susan Meiselas · Johanna Weber · Claudio Pérez · Frank Thiel · Muchen Yinong · Shao Yinong · Simon Norfolk · Jordi Bernadó · Christien Meindertsma · Katharina Mouratidi · Γιώργος Δεπόλλας
Επιμέλεια: · Ηρακλής Παπαϊωάννου
Έκδοση: 2006 από "Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης"
Σελ.:100 (25χ21), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-88028-9-Χ


Θέμα: "Φωτογραφίες" "Τέχνη, Σύγχρονη"

[...] Οι φωτογράφοι που εργάζονται στο πνεύμα της συνθήκης post-doc γνωρίζουν ότι η συλλογική συνείδηση αρνείται ακόμη να αποκολληθεί από την πίστη στη φωτογραφική και ευρύτερα νατουραλιστική συνθήκη της "κοινής πραγματικότητας", παρά το κλίμα δυσπιστίας της σύγχρονης εποχής και τη χαλάρωση της συμμετοχικότητας. Μια αιτία της σπάνιας ανθεκτικότητας τους ύφους του ντοκουμέντου αποδίδεται στο διαρκώς τροφοδοτούμενο ιδεολογικό του μύθο, καθώς υπήρξε ίσως ενοχλητικό μέσον τεκμηρίωσης και καταγγελίας, ανάμνησης και καταγραφής, αλλά περισσότερο ακόμη φορέας μιας πανίσχυρης προβολής του δυτικού κοσμοειδώλου και των κυρίαρχων αξιών του. Εύστοχα ερωτά ο Tagg: είναι η συνθήκη αυτή αναπαράστασης κάτι που η εξουσία πρέπει να φοβάται ή ένα κανάλι μέσα από το οποίο διαχέεται στο κοινωνικό σώμα; Ο κώδικας αναπαράστασης και τελικά τεκμηρίωσης στο οποίο στηρίζονται η φωτογραφία, ο κινηματογράφος, η τηλεόραση έχει προβληθεί πειστικά ως διαταξικό, διαφυλετικό μέσο, ένα είδος κοινού παρονομαστή. Το φωτογραφικό ντοκουμέντο άλλωστε υπήρξε πρώιμη και ισχυρή συνιστώσα της παγκοσμιοποίησης, καθώς η τεχνική εικόνα επιβλήθηκε από το δυτικό πολιτισμό ως μέτρο περιγραφής, καταγραφής και ελέγχου, στοιχείο κλειδί τελικά για τη χειραγώγηση της συνείδησης σε ένα περιβάλλον παγκοσμιοποίησης. Έτσι, καθίσταται σαφές ότι για λόγους πολιτικούς, με την ευρεία έννοια, η υποχώρηση της νατουραλιστικής συνθήκης και των συμβάσεων που την περιβάλλουν δεν πρόκειται να συμβεί σύντομα ή εύκολα. [...]
Ηρακλής Παπαϊωάννου

Στη μεγάλη διεθνή έκθεση με τίτλο "post-doc" που θα φιλοξενηθεί στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης και θα αποτελέσει την κεντρική έκθεση της φετινής διοργάνωσης, θα διερευνηθούν ορισμένα σύγχρονα ερωτήματα: έχουμε αμετάκλητα περάσει σε μια εποχή όπου η φωτογραφική αναπαράσταση που φέρει το ύφος του ντοκουμέντου έχει ξεπεραστεί; Έχει η πίστη στο ίχνος του πραγματικού που φέρει η φωτογραφία καταργηθεί; Ή βρισκόμαστε σε μια εποχή ραγδαίων αλλαγών, τεχνολογικών, οικονομικών, κοινωνικών, στην οποία το φωτογραφικό ντοκουμέντο μεταλλάσσεται και αντιστέκεται, υιοθετώντας νέους τρόπους εργασίας και στρατηγικές παρουσίασης, διατηρώντας όμως τη ζωτικότητά του; Στην έκθεσή συμμετέχουν με έργα τους οι καλλιτέχνες Vladimir Mishoukov (Ρωσία), Gilles Saussier (Γαλλία), Edward Burtynsky (Καναδάς), Susan Meiselas (ΗΠΑ), Simon Norfolk (Αγγλία), Frank Thiel (Γερμανία), Jordi Bernadό (Ισπανία), Claudio Perez (Χιλή), MuChen και Shao Yinong (Κίνα), Christien Meindertsma (Ολλανδία), Γιώργος Δεπόλλας, Katharina Mouratidi (Γερμανία-Ελλάδα), Johanna Weber (Γερμανία).

(2020) Η φωτογραφία ως αίνιγμα, University Studio Press

(2015) Άρις Γεωργίου- Ωτο μπιο γκραφί , ΜΙΕΤ

(2015) Τίποτε προσωπικό, University Studio Press

(2015) Τούμπα, University Studio Press

(2014) Η φωτογραφία του Ελληνικού τοπίου, Άγρα

(2013) Η ελληνική φωτογραφία και η φωτογραφία στην Ελλάδα, Νεφέλη

(2013) Αρετσού - Νέα Κρήνη, University Studio Press

(2013) Κωστής Αντωνιάδης, Χρησιμοποιημένες φωτογραφίες 1985-2013, Μουσείο Μπενάκη

(2013) Costis Antoniadis, Second-hand Photographs 1985-2013, Μουσείο Μπενάκη

(2012) Μπεχ - Τσινάρ, University Studio Press

(2009) Φωτογραφικόν Πρακτορείον , Μουσείο Μπενάκη

(2009) Φωτογραφικόν Πρακτορείον , Μουσείο Μπενάκη

(2009) Η χώρα του Marlboro και η χλιαρή άγρια δύση, Άγρα

(2008) Η δημιουργική φωτογραφία στην αρχαιολογία, Μουσείο Μπενάκη

(2008) The Creative Photograph in Archaeology, Μουσείο Μπενάκη

(2008) Lost Vanguard Found, Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

(2006) 18ο Διεθνές Φεστιβάλ Φωτογραφίας Θεσσαλονίκη Photosynkyria 06, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2006) Μια ανήσυχη βόλτα, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2004) Εστίες παράδοσης, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2003) Photosynkyria 2003: Ίχνη: Αντικείμενο και παρελθόν, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2003) Στην παραλία, Fotorama

(2003) Φωτογραφικές Συναντήσεις Κυθήρων 2002, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2002) Κώστας Μπαλάφας. Τα αντίρροπα ρεύματα του Αχελώου, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2002) Γιάννης Στυλιανού: Η διαυγής όραση και η ευγενής αντινομία, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2000) Εκτός παιδιάς, Εντευκτήριο

(2000) Photosynkyria 2000, University Studio Press

(2000) Image et Icône, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(1998) Φωτογραφική συγκυρία 98, University Studio Press

(1998) Προς μια φιλοσοφία της φωτογραφίας, University Studio Press

(1997) Φωτογραφία, Φωτογράφος

(1993) Περί φωτογραφίας, Φωτογράφος

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας