*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 9,23 €
Θρησκευτική παιδεία και σύγχρονη κοινωνία
Θέσεις και αντιθέσεις
Εισήγηση: ·Ιωάννης Κ. Αγγελόπουλος ·Στέλιος Αραβαντινός · Ευάγγελος Γκανάς · Σταύρος Ζουμπουλάκης · Δημήτρης Φ. Καραγιάννης ·Αναστάσιος Ν. Μαρίνος · Παντελής Σ. Μπουκάλας · Νίκος Γ. Ξυδάκης ·Αικατερίνη Πενιρτζή - Ζαχαράκη ·Ιωάννης Σιάχος
Έκδοση: Ιανουάριος 2006 από "Εν πλω"
Σελ.:319 (20χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-88738-9-4
Θέμα: "Θρησκευτική εκπαίδευση"
Εισηγήσεις - Συζητήσεις από τη διημερίδα που οργάνωσε στη Γερμανική Σχολή Αθηνών ομάδα θεολόγων - καθηγητών σχολείων του Νομού Αττικής (5-6 Μαίου 2000).
Η σκοπιμότητα της θρησκευτικής παιδείας και του μαθήματος των Θρησκευτικών στο σύγχρονο σχολείο αμφισβητείται στις μέρες μας ολοένα και περισσότερο. Ο νεωτερικός άνθρωπος, έχοντας θεωρήσει τον ορθό λόγο ως το απόλυτο κριτήριο αντικειμενικότητας της αλήθειας, πιστεύει ότι, η θρησκεία και οι διάφορες εκδηλώσεις της, συγκρούονται με τους όρους και τις κατηγορίες της σύγχρονης επιστημονικής σκέψης. Υπ' αυτό το πρίσμα, η ύπαρξη και μόνο στο σχολικό πρόγραμμα ενός τέτοιου μαθήματος - και μάλιστα υποχρεωτικού - ενοχλεί και εγείρει σοβαρές αντιρρήσεις.
Ο παρών τόμος - προϊόν εισηγήσεων και συζητήσεων κατά τη διάρκεια μιας διημερίδας - δεν αποτελεί, παρά μία προσπάθεια συμβολής σ' αυτή τη συζήτηση, με βασική επιδίωξη την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ θεολόγων καθηγητών και συγγραφέων ή επιστημόνων από άλλες περιοχές της σκέψης. Πιστεύουμε ότι οι θεολόγοι θα βρουν ισχυρά ερεθίσματα σε όσα κατατίθενται εδώ για τη συνέχιση μιας συζήτησης που εξακολουθεί να μένει ανοιχτή.

Zoumpoulákis, Stávros
Karagiánnis, Dimítris
Boukálas, Pantelís S.