*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Ολική εξυπηρέτηση, υποστήριξη πελατών

"Companywide Customer Service: A Program to Build Sales and Profits" (Πρωτότυπος τίτλος )

Συγγραφή: ·David Henry
Μετάφραση: ·Τερέζα Μπούκη
Έκδοση: 1996 από "Κριτήριον"
Σελ.:205 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-7433-06-8


Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση "

Ολοκληρωμένος οδηγός για την εφαρμογή προγράμματος ολικής εξυπηρέτησης - υποστήριξης των πελατών που οδηγεί στην πλήρη και διαρκή ικανοποίησή τους. Με περισσότερα από 250 θέματα που θα σας επιτρέψουν να ενεργοποιήσετε όλο το ανεκμετάλλευτο δυναμικό του συστήματος διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες σας και ταυτόχρονα να μετατρέψετε σε ευκαιρίες τις αδυναμίες και τις δυσμενείς συγκυρίες. "

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ