*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 52,57 €
Ολική εξυπηρέτηση, υποστήριξη πελατών
"Companywide Customer Service: A Program to Build Sales and Profits" (Πρωτότυπος τίτλος )
Συγγραφή: ·David Henry
Μετάφραση: ·Τερέζα Μπούκη
Έκδοση: 1996 από "Κριτήριον"
Σελ.:205 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-7433-06-8
Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση "
Ολοκληρωμένος οδηγός για την εφαρμογή προγράμματος ολικής εξυπηρέτησης - υποστήριξης των πελατών που οδηγεί στην πλήρη και διαρκή ικανοποίησή τους. Με περισσότερα από 250 θέματα που θα σας επιτρέψουν να ενεργοποιήσετε όλο το ανεκμετάλλευτο δυναμικό του συστήματος διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες σας και ταυτόχρονα να μετατρέψετε σε ευκαιρίες τις αδυναμίες και τις δυσμενείς συγκυρίες. "
(1999) Τεχνικές μείωσης κόστους, Κριτήριον
